יום שני, 13 בינואר 2014

סוגים של שירותי הסעות


שירותי הסעות הינם שירותים שכמעט כל אחד מאתנו לפחות פעם בחייו יצטרך. השירותים מתחלקים לשניים, שירותים אישיים וציבוריים. שירותי הסעות אישיים מתייחסים לדוגמא לשירותי הסעות משדה תעופה ליעד אליו אנו צריכים להגיע, הסעה פרטית מהבית אל מקום העבודה או ממנו הביתה כמו שיש בחברות הייטק רבות וכדומה, ושירותי הסעות ציבוריים מתייחסים בעיקר ל"הסעה המונית" כמו שירותי הסעות לטיולים, סיורים וכדומה. ישנן בישראל ובעולם בכלל חברות רבות אשר מספקות שירותי הסעות לכל מטרה, ובדרך כלל גם כלי הרכב יהיה מיועד למטרה ולמזמין השירות.

שירותי הסעות יוקרתיים

ישנן חברות המציעות שירותי הסעות ברמה גבוהה, כמו לדוגמא הסעות לאישיות ציבורית המגיעה לביקור בארץ, שירות אשר צריך להתבצע ברמה גבוהה ורכב ההסעות צריך להיות חדיש ועם כל הפינוקים והנוחות שלקוח כזה צריך לקבל, ולעיתים משתמשים אף ברכבי יוקרה באותם שירותי הסעות כמו לדוגמא במידה ומגיעה דמות מוכרת כמו שחקן קולנוע מוכר מחו"ל וכדומה, כשבמקרה כזה בדרך כלל הוא יקבל רכב יוקרתי יותר ולעיתים אף לימוזינה עם אפשרות לנוח בשכיבה בתוכה, מקרר קטן עם שתייה ועוד.

הסעות בטיולים

שירותי הסעות לטיולים של "אחד העם" יהיו בדרך כלל הסעות באוטובוסים או במיניבוסים בהתאם לכמות הנוסעים בהסעה, וישנן אף חברות שזוכות במכרזים גדולים כמו משרד החינוך וכדומה, ולאורך כל השנה הן מספקות את שירותי ההסעות לתלמידים היוצאים לטיולים ברחבי הארץ. שירותי הסעות לטיולים במקרים רבים יינתנו באוטובוסים ישנים ופחות נוחים – הכול בהתאם לכמה שמוכן המזמין לשלם.
 
 
 
 
מבט על אוטובוס לדוגמה, התמונה הראשונה זה מבט מחוץ ובהמשך מבט בפנים האוטובוס באוטובוס של הסעות


 

מה חשוב לשאול ולוודא?

במידה ואנו צריכים שירותי הסעות ישנם מספר דברים שעלינו לשאול ולוודא. ראשית, מהו סוג הרכב או האוטובוס שנקבל, וכמה מקום יש בו, והאם הוא נוח ומתוחזק כמו שצריך. בנוסף חשוב לוודא שהנהג אותו נקבל מאותה חברת שירותי הסעות יהיה נהג עם ניסיון על הכביש שנח מספיק לפני ההסעה ואינו מגיע עייף ומותש לעבודה. עוד דבר חשוב לא פחות הוא ווידוא שהחברה מבוטחת וכלי הרכב שיישלח על ידי החברה יהיה מבוטח, כמו גם כל הרישיונות וההיתרים שהחברה קיבלה ממשרד הרישוי לעסוק בשירות זה.
להלן וידאו קצר על כמה מסוגי הרכבים מציא הרכבים של שירותי העסעות מכל הסוגים המפורטים כאן:
 
 
 
 

איך מוצאים חברה טובה?

שירותי הסעות כפי שציינו ניתן למצוא ללא בעיה מכיוון שישנן חברות רבות המספקות את השירות הזה. הדרך הטובה ביותר לקבל שירותי הסעות איכותיים היא לקבל המלצות ממישהו שאנו מכירים ואנו סומכים על דעתו, שהשתמש בשירותיה של חברה כזו והיה מרוצה מהשירות ומהעמידה בזמנים. אם אין לנו מישהו עם המלצות ניתן לשוטט באינטרנט ולהיכנס לאתרים של חברות המספקות שירותי הסעות, להתרשם מן האתר ומהתמונות בו ולאחר מכן ליצור קשר עם מספר חברות ולקבל הצעת מחיר. חברה המכבדת את עצמה ונותנת שירות טוב תהיה חברה שמשקיעה בתעודת הזהות שלה שהוא אתר האינטרנט, ותספק בו את כל המידע שלקוח פוטנציאלי צריך. חשוב לזכור, לפעמים עדיף לשלם מעט יותר בשביל לקבל שירות ונוחות כשצריכים שירותי הסעות אך הכי חשוב זו הבטיחות כמובן ועל זה אין להתפשר וצריך לעשות את כל הבדיקות המקיפות בעניין ולקבל את כל האישורים על מנת שהנסיעה תעבור בשלום ובבטחה.
 
כנסו לאתר החדש שלנו, בו יש ימידע רחה מאתרי החדשות המובילים בעולם ההסעות:

תגובה 1:

  1. תודה רבה על המידע.
    ישנם סוגים רבים של שירותי הסעות, כמובן שצריך לדעת להתאים את סוג השירות למה שאתם רוצים להשיג. כאשר אני מזמין שירותי הסעות ללקוח חשוב מחו"ל אני לא ישכיר לו מונית פשוטה שתחכה לו בשדה אלא יעשה השכרת מסוק לאנשי עסקים או הסעות VIP כדי שהלקוח ירגיש שנותנים לו כבוד ויודעים שהוא לקוח חשוב. לעומת זאת כאשר אני מחפש הסעות שתאסוף את העובדים בבוקר לעבודה ותחזיר אותם אני מזמין מונית גדולה שתביא אותם.
    אני חושב ששירותי הסעות הם דבר חשוב וכדאי לשים לב עם מי עובדים, אם זה פעם ראשונה שאתם מזמינים תנסו לשאול חברים או מכרים על מנת למצוא חברת הסעות טובה, כמובן שהיום אפשר בעזרת האינטרנט למצוא מידע על כל חברה והמלצות!

    השבמחק