יום חמישי, 15 בנובמבר 2012

הסעות עובדים של ארגונים גדולים לאירועים ובכלל


קשה לארגן אירוע , זה ידוע, ועל אחת וכמה אירוע רב משתתפים כמו בארגון גדול שיש לו הרבה מאוד עובדים. צריך להתמודד עם המון אילוצים של ישיבות, ודברים שכבר נקבעו מראש ואחד מהדברים שצריך לקבוע מספיק זמן מראש ולדאוג לו זה הסעות עובדים לאותו מקום בו יתקיים הארוע.

חשוב מאוד ליצור קשר עם חברת הסעות שניתן לסמוך עליה שתעמוד בזמנים ותספק שירות מושלם ליום כזה שאותו אתם מתכננים בדם יזע ודמעות.

הסעות עובדים - שירן נסיעות
הסעות עובדים לארוע חברה


כשמזמינים שירות של הסעת עובדים מחברת הסעות מקצועית ואמינה, עדיין יכולים לקרות כל מיני דברים שאינם צפויים כיוון שמדובר בקבוצה מאוד גדולה של אנשים ובלתי אפשרי להימנע מכל מיני בלת"מים גם אם כולם יודעים בדיוק את לוח הזמנים המתוכנן והכוונות שלהם טובות.

בין אם זה פנצ'ר ברכב, או מישהו שפיספס את הרכבת או את האוטובוס, אם מחכים לכולם, הסיכוי שההסעה לעובדים תצא ממש ממש בזמן הוא קלוש. יחד עם זאת, כשמזמינים אוטובוס מחברת הסעות, האוטובוס יחכה עד לאותה נקודה בה תחליט שאתה, כמארגן הארוע, משחרר את האוטובוס ומתחילים את הטיול או את המסע לתחנה הבאה.

עוד נקודה חשובה היא שכשכל האנשים יושבים באוטובוס, קל יותר לספור אותם לאחר כל  עצירה כשעולים חזרה על ההסעה.

הסעה מאורגנת של אוטובוס מלא בעובדים גם מעודדת גיבוש. ניתן לשיר באוטובוס ולשחק משחקי חברה שיכולים לתרום בצורה מאוד משמעותית לגיבוש הצוות של העובדים. ברור שתמיד יהיו את אלו שיירדמו אך אין ספק שהסעות עובדים מסוג זה מעוררות ומעודדות שיתופי פעולה של כל מיני מחלקות שבדרך כלל אולי לא היו נפגשות בנסיבות אחרות. הדבר כמובן נכון בעיקר לגבי ארגונים גדולים בהם יש הרבה עובדים.

צרו קשר עוד היום עם חברת הסעות שתתן לכם שירות מצויין בארוע הבא שלכם.

תהנו!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה